woensdag 23 mei 2007

Steep Ridge Valley avonturen

Woensdag 23 mei 2007 Hoera, gelukt! Het was even puzzelen welke lay-out ik voor mijn blog zou kiezen en vervolgens aan de slag met berichtjes en foto's. Even wennen, want het is toch weer heel anders, maar toch eigenlijk ook heel leuk. Ik hoop dat jullie er allemaal van gaan genieten, want per slot van rekening is het de bedoeling dat een weblog regelmatig gelezen en bekeken wordt! Ik zal jullie zo goed mogelijk op de hoogte houden van alle belevenissen op de "Steep Ridge Valley"! Alvast veel lees- en kijkplezier gewenst! Josanne

6 opmerkingen:

madcorona zei

yep ziet er goed uit, welcome to the club, dank je yvon, we hadden nl nog niks te doen
groetjes gea

WolfDen zei

Ik wist dat jullie nog wat vrije tijd over hadden!!!
En pas maar op want het is wel verslavend.....

Ziet er al leuk uit Josanne!!

Josanne zei

Hahaha, ik kon toch niet achterblijven bij jullie!
Chiefs nieuwste avontuur komt er aan hoor!

wolvinya zei

Oooh,heeft Yvon jou ook al geronseld? ;-}
En inderdaad,het is héél verslavend! En leuk!!

Je weblog ziet er al heel gaaf uit!
Jullie wonen wel erg mooi zeg!

Enjoy and experience.

LOV~E~

Josanne zei

We wonen gewoon in het dorp hoor, op 15 minuten fietsen van onze "Steep Ridge Valley". De weilanden en stallen liggen aan de bosrand. Ideaal om buitenritten te maken, te wandelen, fietsen, dogscooteren en om heel veel te vertoeven natuurlijk. Het is ons eigen vakantieparadijsje geworden, we gaan zelden of nooit meer weg.
En kaasje voor Chief, want die kan naar hartelust rennen en stoeien met paarden en katten. Zelfs met de schapen zoals je ziet...hij kan zijn energie daar wel kwijt.

wolvinya zei

Dat is waar ook! Yvon had me al verteld dat jullie paradijs verscholen ligt temidden van bos.
Dat brein van mij werkt niet altijd optimaal,zucht.

Maar ik kan me voorstellen dat jullie meer op de Ranch zijn dan thuis. Zeker in de lente- en zomermaanden!