vrijdag 3 augustus 2007

Update verbouwing week drie, vier en vijf

Voor het eerst in drie weken tijd om even wat foto's op mijn blog te zetten. Zó druk bezig geweest. Van 's morgens vroeg tot 's avonds laat flink aanpakken geblazen, daarna ff douchen en naar bed. We zijn nu vijf weken bezig en keigoed opgeschoten, uiteraard waren we niet zover gekomen zonder de hulp van diverse hard meewerkende vrienden en familieleden. Allemaal héél, héél hartelijk dank hiervoor!!!

Gea kwam een hele dag het plafond en de muren mee voorstrijken. Chief snapte er werkelijk niets van. Wáár was Kaya???
De stukadoor kan aan de slag. Al deze zakken zijn inmiddels als sneeuw voor de zon op onze muren verdwenen.Joehee, ik ben apetrots op mezelf! Mijn eerste helemaal zélfgemetselde muurtje is een feit!!!Broertjelief komt een dag meeklussen om de electriciteit aan te sluiten en de isolatie van het dak te realiseren. Alweer een karwei klaar!Pieter spendeert zijn héle vrije zaterdag om de noppenplaten en slangen van de vloerverwarming met ons te leggen. Een mégaklus was het. Gelukkig ligt het er nu in.Beetje bij beetje begint nu de wederopbouw. Joepie.... de eerste tegels van de leisteenvloer worden gelegd. We zijn zó benieuwd hoe die eruit gaat zien.Bart aan het werk met de diamantzaag.... het op maat zagen van de leistenen is een precies karwei.

2 opmerkingen:

madcorona zei

tja wat zal ik zeggen ziet er al iets beter uit, maar nog steeds heel heel veel werk
maar kei mooie vloer, just love it

Josanne zei

Ach ja, iedere dag is er eentje dichter bij de finish zal ik maar zeggen hè. Ik verheug me op het resultaat en bijt nog maar ff door de zure appel heen...LOL... Ik heb wel zin in dat dagje Beervelde zondag, daar spijbel ik graag even voor!