vrijdag 16 mei 2008

Kaya op vakantie


Vanaf 30 april logeert Kaya weer bij ons. Chief vindt het helemaal te gek dat ze er is. Hij krijgt er niet genoeg van om met haar te rennen en te stoeien. Soms moet ik hen gewoon even apart zetten zodat hij een beetje rust krijgt, anders heeft hij 's avonds duidelijk last van zijn heupen door al het gedraai en gespring. Toch zou ik het niet willen missen, hij geniet er zó van. Als ze straks weer naar huis moet raken er waarschijnlijk twee hondjes in een behoorlijke dip....



Yummie, yummie, yummie.... mijn eigen baseball.....
Ongelooflijk! Binnen 5 minuten had ze 'm opengemaakt!!!

Zo spelen Indiandogs dus.... het lijkt wel vechten! Fiona moet er even aan wennen.

7 opmerkingen:

Anoniem zei

hey josanne, mooie fotos, ze zijn zo goed samen die twee LOL
ja ze zullen elkaar enorm missen, thats life

wolvinya zei

Arme Chiefie,zometeen weer gescheiden van zijn liefie.
Wel beter voor zijn lichaam,maar ik denk echt dat hij voor haar graag over zijn grens gaat.

LOV~E~

Josanne zei

Ja, wat dat betreft zijn ze net als mensen... En die twee doggies zijn écht stapel op elkaar. Al vanaf pup zijnde...

Anoniem zei

bedankt voor de goede zorgen josanne, ze ziet er geweldig uit ,in topconditie.
sinds gisteren wil ze pas weer eten en met finnie spelen, maar ze kijkt nog steeds treurig.
c u soon

Josanne zei

Chief mist haar óók hoor! Het was zó gezellig met haar er bij. Al merk ik wel dat het nu hij meer rust krijgt, ook weer wat beter gaat met zijn heupen.
Toch had ik het voor geen goud willen missen en je volgende vakantie is mag ze weer hier logeren hoor. No doubt about.

WolfDen zei

Josanne mogen de mijne ook een keer bij jouw komen logeren? Zullen ze geweldig vinden zo op Steep Ridge Valley!

Anoniem zei

ohja yvon alle 6 tegelijk, dat zal een feestje worden zeg LOL