maandag 26 maart 2012

Eerste lammetjes geboren!

Vanavond zijn eindelijk de eerste lammetjes geboren! Mams was de tweede net schoon aan het likken toen ik arriveerde. De eerstgeborene stond er wiebelig naast. Op de foto's zijn ze ongeveer een half uurtje oud. Ik heb eerst de paarden en de andere schapen gevoerd en de kraamvrouw met rust gelaten. Helemaal zeker weet ik het nog niet, maar ik geloof dat het twee ooitjes zijn. Morgen zal ik er waarschijnlijk dichter bij mogen, nu was mams nog erg nerveus. Kleintjes waren aan het drinken toen we naar huis gingen. Morgen maar extra vroeg naar stal om te kijken of ze goed de nacht door zijn.

3 opmerkingen:

wolvinya zei

Ongelooflijk schattige lammetjes!!!
~E~

WolfDen zei

Oh wat zijn ze schattig!! Geweldig kan je straks van die rondspringende foto's maken...was het maar dichterbij..

madcorona zei

cute hopelijk is het vanacht allemaal goed gegaan